Vanliga frågor (FAQ)

 

Produkten jag vill ha är slut i lager. När kommer den att komma tillbaka?
Vi försöker alltid att hålla en uppdaterad lagerstatus med ankomstdatum. Om du är intresserad av en specifik produkt skicka gärna ett mejl till oss på support@vrgaming.se så kommer vi att göra vårt bästa för att svara på när just den produkten kommer in igen.

Jag saknar en produkt på er hemsida som jag gärna vill beställa.
Vi försöker hela tiden att leta reda på nästa produkt att ta in i butiken. Om du har några önskemål så skicka gärna ett meddelande till support@vrgaming.se så kommer vi se över möjligheten att få in produkten i vårt sortiment.

Hur lång är leveranstiden? 
Leveranstiden är vanligtvis 2-3 arbetsdagar. Notera att beställning på helgdag skickas först nästkommande vardag. 

Min produkt kom med en trasig del eller är defekt. Vad gör jag nu?
Kontakta oss på support@vrgaming.se med ditt ordernummer eller kvitto och ge en kort förklaring på problemet. Vi kommer att göra vårt bästa för att hjälpa dig så fort som möjligt.

Jag önskar att ångra hela eller delar av mitt köp. Hur gör jag? 
Du har 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit produkten. Om det är inom denna period så kontakta oss gärna på support@vrgaming.se med ditt ordernummer och vilka produkter som du önskar att returnera. Vi kommer då att återkomma med vidare instruktioner för var returen ska ske. 

Vad har ni för fraktkostnad?
Vi har fraktfritt om du handlar för mer än 499kr. Annars tillkommer en kostnad på 59kr på ditt köp.